6 دلیل برای اینکه اثبات اجتماعی برای برندسازی مهم است

در این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف از کسب و کارهای آنلاین گرفته تا فروشگاه های آجری آفلاین سود می برد.
آیا قبل از خرید محصول از دیجی کالا، نظرات و رتبه بندی ها را بررسی می کنید؟
چرا؟
زیرا به شما این امکان را می دهد که بدانید کاربران موجود از محصول چقدر راضی هستند.
شما به کاربران محصول بیشتر از اعتماد به برند اعتماد دارید. از این رو، با نگاه کردن به بررسی ها، به دنبال اثباتی برای اعتماد به برند هستید!
این همان کاری است که دیگران معمولا انجام می دهند و یکی از دلایل اصلی نیاز کسب و کار شما برای اولویت دادن به اثبات اجتماعی در استراتژی برندسازی است.
در این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف از کسب و کارهای آنلاین گرفته تا فروشگاه های آجری آفلاین، سود آور خواهد بود؟
برای خواندن ادامه این مطلب، به نوتیفر اولین سرویس اثبات اجتماعی در ایران مراجعه نمایید.
- اخبار و سیاست
- وب و موبایل
- علم و تکنولوژی
- هنری
- صنایع دستی
- رقص و حرکات موزون
- نوشیدنی ها
- فیلم
- تناسب اندام
- غذا
- بازی
- باغبانی
- خانه و خانه داری
- تاریخ و ادبیات
- موسیقی
- شبکه سازی
- دیگر
- میهمانی
- مذهبی
- خرید و فروشگاهی
- ورزشی
- تئاتر و هنرهای نمایشی
- سلامتی