بایدها و نبایدهای اثبات اجتماعی در بازاریابی پیشرفته
اثبات اجتماعی فراتر از تاکتیک های فروش ساده است. این یک واقعیت جامعه شناختی است که انتخاب های دیگران به شدت بر مردم تأثیر می گذارد. ما آنچه را که همسالان خود انجام می دهند مشاهده می کنیم ..
پدیدهای روانشناختی که به اثبات اجتماعی معروف است، توصیف میکند که چگونه مردم از رفتارهای دیگران تقلید میکنند تا عادیتر به نظر برسند. زمانی که افراد بیشتری کاری را انجام می دهند معمول تر به نظر می رسد و افراد بیشتری تمایل به انجام آن کار پیدا می کنند.
اثبات اجتماعی فراتر از تاکتیک های فروش ساده است. این یک واقعیت جامعه شناختی است که انتخاب های دیگران به شدت بر مردم تأثیر می گذارد. ما آنچه را که همسالان خود انجام می دهند مشاهده می کنیم و بخش عمده ای از تصمیمات خود را بر اساس آنچه مشاهده می کنیم استوار می کنیم. رفتار آنها از انتخاب ما برای عمل حمایت می کند.
در موقعیت فروش، مشتری احتمالی گزینه های خود را بررسی می کند و می سنجد. شک و تردید سرشان را پر کرده است. آنها به دنبال بهانه ای هستند تا شما را باور نکنند یا چیزی را نخرند. اثبات اجتماعی آنها را قادر می سازد آنچه را که شرکت شما برای ارائه از دیدگاه مشتری مشابه ارائه می دهد درک کنند. هر فرآیند تصمیم گیری معقولی شامل آن می شود.
برای خواندن ادامه این مطلب ارزشمند به نوتیفر اولین سرویس اثبات اجتماعی در ایران مراجعه نمایید.
- اخبار و سیاست
- وب و موبایل
- علم و تکنولوژی
- هنری
- صنایع دستی
- رقص و حرکات موزون
- نوشیدنی ها
- فیلم
- تناسب اندام
- غذا
- بازی
- باغبانی
- خانه و خانه داری
- تاریخ و ادبیات
- موسیقی
- شبکه سازی
- دیگر
- میهمانی
- مذهبی
- خرید و فروشگاهی
- ورزشی
- تئاتر و هنرهای نمایشی
- سلامتی