12 راه موثر و برتر برای استفاده از اثبات اجتماعی در صفحات فرود

اثبات اجتماعی یک تاکتیک بازاریابی موثر برای قرنها بوده است که نمونههای قابل توجه آن به تمدنهای باستانی بازمیگردد.
در چشمانداز مدرن بازاریابی دیجیتال، کارشناسان بهینهسازی و تبدیل، مجموعهای از تاکتیکهای پشتیبانی شده از دادهها را برای گنجاندن شواهد اجتماعی و گواهیها در طراحی صفحه فرود خود کشف کردهاند که منجر به نرخهای تبدیل بینظیر میشود.
در این مقاله، ما قرار است 18 روش پیشگام را بررسی کنیم که می توانید از آنها برای بهبود صفحات فرود خود استفاده کنید.
اثبات اجتماعی صفحه فرود چیست؟
اثبات اجتماعی صفحه فرود یک تاکتیک بازاریابی قدرتمند است که از اصل اثبات اجتماعی استفاده می کند، یک پدیده روانی و اجتماعی که در آن افراد برای تصمیم گیری درست و نادرست به اعمال و نظرات دیگران تکیه می کنند.
ما یک رفتار را در یک موقعیت خاص درستتر میبینیم تا جایی که دیگران آن را انجام میدهند. این جوهر اثبات اجتماعی را در بر می گیرد.
در یک صفحه فرود، اثبات اجتماعی را می توان از طریق عناصری مانند توصیفات مشتری، محتوای تولید شده توسط کاربر، تأییدیه افراد مشهور و آمارهای دیگربه کار گرفت. با نشان دادن این موارد به مشتریان بالقوه، به این ترتیب که دیگران از یک محصول یا خدمات ما سود برده اند، اعتماد را افزایش می دهید و بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارید.
جهت خواندن ادامه این مطلب به نوتیفر اولین ارائه دهنده سرویس های بازاریابی پیشرفته مبتنی بر اثبات اجتماعی در ایران مراجعه نمایید.
- اخبار و سیاست
- وب و موبایل
- علم و تکنولوژی
- هنری
- صنایع دستی
- رقص و حرکات موزون
- نوشیدنی ها
- فیلم
- تناسب اندام
- غذا
- بازی
- باغبانی
- خانه و خانه داری
- تاریخ و ادبیات
- موسیقی
- شبکه سازی
- دیگر
- میهمانی
- مذهبی
- خرید و فروشگاهی
- ورزشی
- تئاتر و هنرهای نمایشی
- سلامتی