15 تکنیک برتر بازاریابی FOMO در سال 2023

0
4كيلو بايت

کلمه FOMO یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد شده یا عقب می مانیم احساس می کنیم.

کلمه FOMO  یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد می شویم احساس می کنیم.

بازاریابی FOMO از این احساس برای ترغیب ما به خرید محصولات خاص استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهند و سبدهای رها شده خود را کاهش دهند. 

این مقاله نحوه ایجاد FOMO و افزودن آن به بازاریابی تان را نشان می دهد. 

برخی چیزها آنقدر تقاضا دارند که قیمت آنها بی ربط می شود. به عنوان مثال، بلیط های کنسرت محبوب، اغلب در چند لحظه فروخته می شود. به همین ترتیب، مصرف کنندگان گاهی اوقات بیرون از فروشگاه ها اردو می زنند تا اولین کسانی باشند که جدیدترین گوشی هوشمند را خریداری می کنند. در هر دو مورد، بازاریابی FOMO بسیار ماهرانه مسئول افزایش عظیم تقاضای مصرف کننده است. اما FOMO چیست و چگونه کار می کند؟

FOMO چیست؟

روانشناسان به دلیل تأثیر رسانه های اجتماعی بر سبک زندگی مدرن، بیشتر از FOMO آگاه شده اند . یک مطالعه تحقیقاتی PEW نشان داد که سه چهارم کاربران فیس بوک روزانه حساب خود را چک می کنند و یکی از مهم ترین محرک های تعامل در رسانه های اجتماعی اضطراب مرتبط با از دست دادن است . اما، در حالی که FOMO گاهی اوقات می تواند تأثیر منفی داشته باشد، همچنین می تواند افراد را برای آزمایش چیزهای جدید و کشف فرصت های جدید ترغیب کند. 

بازاریابی FOMO از این جنبه مثبت FOMO، برای افزایش تقاضا و فروش آخرین روندها استفاده می کند. با برجسته کردن محبوبیت یک محصول و محدود کردن در دسترس بودن آن، بازاریابان می توانند آن را غیرقابل مقاومت کنند. علاوه بر این، آنها می توانند مدت زمان سفر متوسط مشتری را کوتاه کنند و CPA کلی آنها را کاهش دهند.

#فومو #FOMO #بازاریابی

#نوتیفر

جهت مطالعه ادامه این مقاله، اینجا کلیک کنید.

البحث
الأقسام
إقرأ المزيد
وب و موبایل
6 دلیل برای اینکه اثبات اجتماعی برای برندسازی مهم است
در این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف...
بواسطة نوتیفر 2023-10-19 09:36:34 0 4كيلو بايت
وب و موبایل
نحوه استفاده از اثبات اجتماعی در بازاریابی
اثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. توضیح می دهد که چرا مردم...
بواسطة نوتیفر 2023-10-19 09:25:15 0 4كيلو بايت
اخبار و سیاست
مناظره دکتر روح افزا و دکتر منصوری در خصوص واکاوی سیاست نظام در قبال حجاب
فایل صوتی مناظره فرشته روح افزا و آذر منصوری در خصوص واکاوی سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران در...
بواسطة صوتی ها 2023-07-03 11:05:58 0 3كيلو بايت