15 تکنیک برتر بازاریابی FOMO در سال 2023

0
4Кб

کلمه FOMO یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد شده یا عقب می مانیم احساس می کنیم.

کلمه FOMO  یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد می شویم احساس می کنیم.

بازاریابی FOMO از این احساس برای ترغیب ما به خرید محصولات خاص استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهند و سبدهای رها شده خود را کاهش دهند. 

این مقاله نحوه ایجاد FOMO و افزودن آن به بازاریابی تان را نشان می دهد. 

برخی چیزها آنقدر تقاضا دارند که قیمت آنها بی ربط می شود. به عنوان مثال، بلیط های کنسرت محبوب، اغلب در چند لحظه فروخته می شود. به همین ترتیب، مصرف کنندگان گاهی اوقات بیرون از فروشگاه ها اردو می زنند تا اولین کسانی باشند که جدیدترین گوشی هوشمند را خریداری می کنند. در هر دو مورد، بازاریابی FOMO بسیار ماهرانه مسئول افزایش عظیم تقاضای مصرف کننده است. اما FOMO چیست و چگونه کار می کند؟

FOMO چیست؟

روانشناسان به دلیل تأثیر رسانه های اجتماعی بر سبک زندگی مدرن، بیشتر از FOMO آگاه شده اند . یک مطالعه تحقیقاتی PEW نشان داد که سه چهارم کاربران فیس بوک روزانه حساب خود را چک می کنند و یکی از مهم ترین محرک های تعامل در رسانه های اجتماعی اضطراب مرتبط با از دست دادن است . اما، در حالی که FOMO گاهی اوقات می تواند تأثیر منفی داشته باشد، همچنین می تواند افراد را برای آزمایش چیزهای جدید و کشف فرصت های جدید ترغیب کند. 

بازاریابی FOMO از این جنبه مثبت FOMO، برای افزایش تقاضا و فروش آخرین روندها استفاده می کند. با برجسته کردن محبوبیت یک محصول و محدود کردن در دسترس بودن آن، بازاریابان می توانند آن را غیرقابل مقاومت کنند. علاوه بر این، آنها می توانند مدت زمان سفر متوسط مشتری را کوتاه کنند و CPA کلی آنها را کاهش دهند.

#فومو #FOMO #بازاریابی

#نوتیفر

جهت مطالعه ادامه این مقاله، اینجا کلیک کنید.

Поиск
Категории
Больше
مذهبی
سخنرانی هفتگی حسن آقامیری جلسه دهم 1402 پارادوکس خودکامگی و حقیقت دین
فایل صوتی سخنرانی هفتگی حسن آقامیری جلسه دهم 1402 پارادوکس خودکامگی و حقیقت دین در پلتفرم صوتی ها...
От صوتی ها 2023-07-16 17:13:24 0 4Кб
وب و موبایل
15 تکنیک برتر بازاریابی FOMO در سال 2023
کلمه FOMO یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه...
От نوتیفر 2023-10-25 16:56:24 0 4Кб
وب و موبایل
نحوه استفاده از اثبات اجتماعی در بازاریابی
اثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. توضیح می دهد که چرا مردم...
От نوتیفر 2023-10-19 09:25:15 0 4Кб
موسیقی
فرکانس موسیقی چگونه بر انسان تأثیر می گذارد؟
موسیقی برای هزاران سال بخشی جدایی ناپذیر از جامعه بشری بوده است. از آیین ها و مراسم باستانی گرفته...
От صوتی ها 2023-10-05 16:02:36 0 4Кб
موسیقی
چگونه می توانم فایلها را از سایت صوتی ها دانلود نمایم ؟
دانلود کلیه فایلها ، لیست های پخش و آلبومها در حال حاضر رایگان می باشد. مگر اینکه منتشر کننده و...
От آموزش صوتی ها 2023-07-03 16:39:28 0 3Кб