15 تکنیک برتر بازاریابی FOMO در سال 2023

0
4KB

کلمه FOMO یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد شده یا عقب می مانیم احساس می کنیم.

کلمه FOMO  یا ترس از دست دادن، اضطرابی را توصیف می کند که وقتی از یک رویداد اجتماعی یا یک تجربه جدید طرد می شویم احساس می کنیم.

بازاریابی FOMO از این احساس برای ترغیب ما به خرید محصولات خاص استفاده می کند و به کسب و کارها کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهند و سبدهای رها شده خود را کاهش دهند. 

این مقاله نحوه ایجاد FOMO و افزودن آن به بازاریابی تان را نشان می دهد. 

برخی چیزها آنقدر تقاضا دارند که قیمت آنها بی ربط می شود. به عنوان مثال، بلیط های کنسرت محبوب، اغلب در چند لحظه فروخته می شود. به همین ترتیب، مصرف کنندگان گاهی اوقات بیرون از فروشگاه ها اردو می زنند تا اولین کسانی باشند که جدیدترین گوشی هوشمند را خریداری می کنند. در هر دو مورد، بازاریابی FOMO بسیار ماهرانه مسئول افزایش عظیم تقاضای مصرف کننده است. اما FOMO چیست و چگونه کار می کند؟

FOMO چیست؟

روانشناسان به دلیل تأثیر رسانه های اجتماعی بر سبک زندگی مدرن، بیشتر از FOMO آگاه شده اند . یک مطالعه تحقیقاتی PEW نشان داد که سه چهارم کاربران فیس بوک روزانه حساب خود را چک می کنند و یکی از مهم ترین محرک های تعامل در رسانه های اجتماعی اضطراب مرتبط با از دست دادن است . اما، در حالی که FOMO گاهی اوقات می تواند تأثیر منفی داشته باشد، همچنین می تواند افراد را برای آزمایش چیزهای جدید و کشف فرصت های جدید ترغیب کند. 

بازاریابی FOMO از این جنبه مثبت FOMO، برای افزایش تقاضا و فروش آخرین روندها استفاده می کند. با برجسته کردن محبوبیت یک محصول و محدود کردن در دسترس بودن آن، بازاریابان می توانند آن را غیرقابل مقاومت کنند. علاوه بر این، آنها می توانند مدت زمان سفر متوسط مشتری را کوتاه کنند و CPA کلی آنها را کاهش دهند.

#فومو #FOMO #بازاریابی

#نوتیفر

جهت مطالعه ادامه این مقاله، اینجا کلیک کنید.

Pesquisar
Categorias
Leia mais
ورزشی
رونمایی از کفش پاره ی امیرحسین علیپور برنده مدال طلای پارالمپیک پاریس در مقابل دیدگان میلیاردها تماشاگر تلویزیونی +عکس
به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، روز گذشته امیرحسین علیپور در کلاس F11 پرتاب وزنه پارادوومیدانی به...
Por محمد بهره مند 2024-09-06 20:05:02 0 805
وب و موبایل
بایدها و نبایدهای اثبات اجتماعی در بازاریابی پیشرفته
اثبات اجتماعی فراتر از تاکتیک های فروش ساده است. این یک واقعیت جامعه شناختی است که انتخاب های...
Por نوتیفر 2023-10-19 09:40:29 0 4KB
موسیقی
مجموعه ملودی و ساکسیفون روح 3 ساعت موسیقی جادویی برای تفریح و آرامش
مجموعه ملودی و ساکسیفون با نام روح به مدت 3 ساعت ، موسیقی ای جادویی برای تفریح و آرامش در پلتفرم...
Por صوتی ها 2023-06-18 10:59:03 0 3KB
وب و موبایل
6 دلیل برای اینکه اثبات اجتماعی برای برندسازی مهم است
در این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف...
Por نوتیفر 2023-10-19 09:36:34 0 4KB
موسیقی
مجموعه بهترین آهنگهای عاشقانه نواخته شده با پیانو
مجموعه بهترین آهنگهای عاشقانه و رمانتیک نواخته شده با پیانو در سایت صوتی ها منتشر شد. این فایل...
Por صوتی ها 2023-06-20 09:05:19 0 2KB