• بازاریابی صوتی چیست و چگونه برند یا محصول خود را بصورت صوتی تبلیغ نماییم؟
    بازاریابی صوتی استفاده از دستگاه های دیجیتال و یا سایت ها و پلتفرم های اشتراک صوت و موسیقی، برای توسعه استراتژی های بازاریابی و دستیابی به مخاطبان است.  با استفاده از این نوع بازاریابی جدید، شرکت ها می توانند به صورت صوتی با گروه های هدف خاص خود ارتباط برقرار کنند و این گروه های هدف را به سمت خدمات یا محصولات مورد نظرشان جذب کنند. صدا، از طریق پلتفرهای صوت و موسیقی و دستگاههای...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 3K Visualizações 0 Anterior
  • 0 Comentários 0 Compartilhamentos 596 Visualizações 0 Anterior
  • 0 Comentários 0 Compartilhamentos 584 Visualizações 0 Anterior
  • آموزش ایجاد اولین کمپین در نوتیفر در این ویدیو توضیح داده شده است. با استفاده از این ویدیو به سادگی کمپین های مورد نیاز خود را برای فروش بهتر در بستر وب و ایجاد اعتبار و اعتماد در بین بازدیدکنندگان تان را در اختیار خواهید داشت.
    آموزش ایجاد اولین کمپین در نوتیفر در این ویدیو توضیح داده شده است. با استفاده از این ویدیو به سادگی کمپین های مورد نیاز خود را برای فروش بهتر در بستر وب و ایجاد اعتبار و اعتماد در بین بازدیدکنندگان تان را در اختیار خواهید داشت.
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 988 Visualizações 7 0 Anterior
  • موسیقی بی کلام شوق دیدار از میلاد حاجی اسماعیلی

    گروه در جستجوی فانتزیا یک گروه تازه تاسیس شده ایرانی هست که با کلی ایده و رویا برای جهانی شدن به وجود اومده ...
    موسیقی بی کلام شوق دیدار از میلاد حاجی اسماعیلی گروه در جستجوی فانتزیا یک گروه تازه تاسیس شده ایرانی هست که با کلی ایده و رویا برای جهانی شدن به وجود اومده ...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 662 Visualizações 7 0 Anterior
  • آهنگ زیبای بیکلام والس بر روی ماه از گروه درجستجوی فانتزیا آهنگساز میلاد حاجی اسماعیلی
    آهنگ زیبای بیکلام والس بر روی ماه از گروه درجستجوی فانتزیا آهنگساز میلاد حاجی اسماعیلی
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 273 Visualizações 11 0 Anterior
  • نحوه استفاده از اثبات اجتماعی در بازاریابی
    اثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. توضیح می دهد که چرا مردم از دیگران کپی می کنند و از اعمال و رفتار دیگران پیروی می کنند. اثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. اثبات اجتماعی توضیح می دهد که چرا مردم از دیگران کپی کرده و از اعمال و رفتار آنها پیروی می کنند. اثبات اجتماعی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مخاطبان هدف شما...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 4K Visualizações 0 Anterior
  • 6 دلیل برای اینکه اثبات اجتماعی برای برندسازی مهم است
    در این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف از کسب و کارهای آنلاین گرفته تا فروشگاه های آجری آفلاین سود می برد. آیا قبل از خرید محصول از دیجی کالا، نظرات و رتبه بندی ها را بررسی می کنید؟ چرا؟ زیرا به شما این امکان را می دهد که بدانید کاربران موجود از محصول چقدر راضی هستند.  شما به کاربران محصول بیشتر از اعتماد به برند اعتماد دارید. از...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 4K Visualizações 0 Anterior
  • بایدها و نبایدهای اثبات اجتماعی در بازاریابی پیشرفته
    اثبات اجتماعی فراتر از تاکتیک های فروش ساده است. این یک واقعیت جامعه شناختی است که انتخاب های دیگران به شدت بر مردم تأثیر می گذارد. ما آنچه را که همسالان خود انجام می دهند مشاهده می کنیم .. پدیده‌ای روان‌شناختی که به اثبات اجتماعی معروف است، توصیف می‌کند که چگونه مردم از رفتارهای دیگران تقلید می‌کنند تا عادی‌تر به نظر برسند. زمانی که افراد بیشتری کاری را انجام می دهند...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 4K Visualizações 0 Anterior
  • 12 راه موثر و برتر برای استفاده از اثبات اجتماعی در صفحات فرود
    اثبات اجتماعی یک تاکتیک بازاریابی موثر برای قرن‌ها بوده است که نمونه‌های قابل توجه آن به تمدن‌های باستانی بازمی‌گردد. در چشم‌انداز مدرن بازاریابی دیجیتال، کارشناسان بهینه‌سازی و تبدیل، مجموعه‌ای از تاکتیک‌های پشتیبانی شده از داده‌ها را برای گنجاندن شواهد اجتماعی و گواهی‌ها در طراحی صفحه فرود خود کشف کرده‌اند که منجر به نرخ‌های تبدیل...
    0 Comentários 0 Compartilhamentos 4K Visualizações 0 Anterior