0 Yorumlar
0 hisse senetleri
3K Views
0 önizleme
Rehber
افراد جدید را کشف کنید، ارتباطات جدید ایجاد کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید
-
Please log in to like, share and comment!
-
0 Yorumlar 0 hisse senetleri 595 Views 0 önizleme
-
0 Yorumlar 0 hisse senetleri 583 Views 0 önizleme
-
آموزش ایجاد اولین کمپین در نوتیفر در این ویدیو توضیح داده شده است. با استفاده از این ویدیو به سادگی کمپین های مورد نیاز خود را برای فروش بهتر در بستر وب و ایجاد اعتبار و اعتماد در بین بازدیدکنندگان تان را در اختیار خواهید داشت.آموزش ایجاد اولین کمپین در نوتیفر در این ویدیو توضیح داده شده است. با استفاده از این ویدیو به سادگی کمپین های مورد نیاز خود را برای فروش بهتر در بستر وب و ایجاد اعتبار و اعتماد در بین بازدیدکنندگان تان را در اختیار خواهید داشت.0 Yorumlar 0 hisse senetleri 987 Views 7 0 önizleme
-
موسیقی بی کلام شوق دیدار از میلاد حاجی اسماعیلی
گروه در جستجوی فانتزیا یک گروه تازه تاسیس شده ایرانی هست که با کلی ایده و رویا برای جهانی شدن به وجود اومده ...موسیقی بی کلام شوق دیدار از میلاد حاجی اسماعیلی گروه در جستجوی فانتزیا یک گروه تازه تاسیس شده ایرانی هست که با کلی ایده و رویا برای جهانی شدن به وجود اومده ...0 Yorumlar 0 hisse senetleri 661 Views 7 0 önizleme -
آهنگ زیبای بیکلام والس بر روی ماه از گروه درجستجوی فانتزیا آهنگساز میلاد حاجی اسماعیلیآهنگ زیبای بیکلام والس بر روی ماه از گروه درجستجوی فانتزیا آهنگساز میلاد حاجی اسماعیلی0 Yorumlar 0 hisse senetleri 272 Views 11 0 önizleme
-
نحوه استفاده از اثبات اجتماعی در بازاریابیاثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. توضیح می دهد که چرا مردم از دیگران کپی می کنند و از اعمال و رفتار دیگران پیروی می کنند. اثبات اجتماعی یکی از پرکاربردترین پدیده های روانشناختی در بازاریابی است. اثبات اجتماعی توضیح می دهد که چرا مردم از دیگران کپی کرده و از اعمال و رفتار آنها پیروی می کنند. اثبات اجتماعی برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مخاطبان هدف شما...0 Yorumlar 0 hisse senetleri 4K Views 0 önizleme
-
6 دلیل برای اینکه اثبات اجتماعی برای برندسازی مهم استدر این نوشته متوجه خواهیم شد که اثبات اجتماعی در بازاریابی چیست و چگونه برای کسب و کارهای مختلف از کسب و کارهای آنلاین گرفته تا فروشگاه های آجری آفلاین سود می برد. آیا قبل از خرید محصول از دیجی کالا، نظرات و رتبه بندی ها را بررسی می کنید؟ چرا؟ زیرا به شما این امکان را می دهد که بدانید کاربران موجود از محصول چقدر راضی هستند. شما به کاربران محصول بیشتر از اعتماد به برند اعتماد دارید. از...0 Yorumlar 0 hisse senetleri 4K Views 0 önizleme
-
بایدها و نبایدهای اثبات اجتماعی در بازاریابی پیشرفتهاثبات اجتماعی فراتر از تاکتیک های فروش ساده است. این یک واقعیت جامعه شناختی است که انتخاب های دیگران به شدت بر مردم تأثیر می گذارد. ما آنچه را که همسالان خود انجام می دهند مشاهده می کنیم .. پدیدهای روانشناختی که به اثبات اجتماعی معروف است، توصیف میکند که چگونه مردم از رفتارهای دیگران تقلید میکنند تا عادیتر به نظر برسند. زمانی که افراد بیشتری کاری را انجام می دهند...0 Yorumlar 0 hisse senetleri 4K Views 0 önizleme
-
12 راه موثر و برتر برای استفاده از اثبات اجتماعی در صفحات فروداثبات اجتماعی یک تاکتیک بازاریابی موثر برای قرنها بوده است که نمونههای قابل توجه آن به تمدنهای باستانی بازمیگردد. در چشمانداز مدرن بازاریابی دیجیتال، کارشناسان بهینهسازی و تبدیل، مجموعهای از تاکتیکهای پشتیبانی شده از دادهها را برای گنجاندن شواهد اجتماعی و گواهیها در طراحی صفحه فرود خود کشف کردهاند که منجر به نرخهای تبدیل...0 Yorumlar 0 hisse senetleri 4K Views 0 önizleme